Monday, March 7, 2011

Lelaki/Perempuan Melayu terakhir.


Shud it be contest or just a tag?
Hmmm, prefer tag kot!
Sebab kalau nak contest2. Memang tak da la gambar ayu-ayu bagai. HEHEHEH
nak tengok saya pakai baju kurung pun susah. Melainkan hari Jummat, pkol 3-5 ptg. Utk kelas TITAS.

=)

So,
here the picture.

Nahhh! Gambar ini diambil waktu konvo Mama di UUM. Baju tuh, sekali tu je la pakai. Lepas tu dah mana saya campak pon tak ingat. hehehehehe =)

Qusetion no 1- kenapa saya join contest ini?
Hmmm, sebab saya di tag oleh cik Sue. Dan saya ada kelapangan masa untuk buat main-main dalam dunia blog! HAHAHAHAHHA

Qusetion no 2- Tagline paling kreatif.
Saya tahu saya tak ayu. Tapi saya tetap comel,kan??? hehehehhee

Nahhhhh!
Kali ini entry utk saya seorang sahaja. Partner saya segan-silu nak pamerkan picture dia yang hensome tuh... weeee~

No comments: