Monday, May 11, 2009

Award

Peraturan nak jawab tag ni ialah:
1. Copy badge "2008 Cute's 3logger Award" di atas untuk diletakkan di blog anda 2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda
dia adalah kawan sekolah rendah/menengah saya. rendah. comel ja.
mempunyai blog sharing with her future husband. hehehhe... cute jugak yang ini pon.
nama diberi jesrina jarjis.
3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag)
cute jugak yang ko nak sepuluh. tak dapat la nak kasi. ini bukan suka2 update. ini adalah atas seabab gian nak update selepas blog ini cantek. sebab tu aku pilih nak update kat blog ini.
1. saya atikah.
2. miss cinderella nama baru diberi oleh seseorang.
3. saya comel dan tetap comel sekarang(even baru bgun tdo)
4. im in love with this blog!
5. sebab ada design yang cantek. Aha, cantek macam saya.
6. Saya juga in love dgn Lippe
7. saya
8. tak
9. tahu
10. OUT~
4. Anda perlu memilih 6 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda
Tak nak. sebab award ni khas utk aku. mana bleh foward2. tak best laa! hahahah
5. Jangan lupa untuk melawat blog mereka dan meninggalkan komen yang menyatakan "anda telah di tag - sila layari blog saya untuk mendapatkan award anda". Terima kasih!
tiada

No comments: